Összes oldalmegjelenítés

2011. június 20., hétfő

Az elmúlt pár nap

Annyira jó volt ez a négy nap. Még akkor is, ha nem pihentem egy cseppet sem, és ma fáradtan jöttem be. De ez másmilyen fáradtság volt.

Csütörtökön az ezer fokban végigjártam az előző nap méterhosszú listám összes állomását, majd délután sportnapoztunk Lilivel az oviban, merthogy a csütörtök volt az utolsó normális óvodai nap.

Pénteken Állatkertben voltunk, Lili nagyon élvezte, Puszinyuszi helyett (aki visszament az anyukájához) választott magának egy rá nagyon hasonlító Puszi névre hallgató plüss nyulat. :o)

Aztán délután - bár az már inkább estefelé volt - elugrottunk még a barátnőmékhez, mert ki tudja mikor tudunk újra összefutni, így nyáron mindenki ezer felé lesz és ahogy néztük a naptárt, mindig elkerüljük egymást.

Szombaton keresztanyus napot tartottunk. J. lement Siófokra hajót javítani, így csajos nap volt. Lili nagyon régen találkozott a keresztanyjával, így most nagy volt az öröm. Volt mozi (Bogyó és Babóca második felvonás), vásárlás, főzőcske, arcfestés, játszótér, fagyi. Halálosan elfáradtam.

Vasárnap pedig anyu szülinapja volt. Ezek a családi összejövünkök fárasztóak tudnak ám lenni, ez sem volt másmilyen. De azért jó volt.

Ma pedig bejöttem az irodába pihenni. A főnöknő egy hétig szabin van, érezhetően elkezdődtek a nyári szabadságolások, lassan a fű sem nő. Hogy ez jó-e, hát nem is tudom. Ez van.

Nekünk meg rohamosan közeleg a Nagy Utazás. Na attól meg én vagyok berezelve.

4 megjegyzés:

kovtama írta...

És mi lesz az uticél a Nagy Utazás során?

muzli írta...

Törökország. A kedvencünk.
Ti tényleg közel laktok Harkányhoz?

kovtama írta...

Szia. Szép hosszú útnak néztek elébe. Remélem minden rendben lesz, jó lesz az utazás is.

Igen, kb. 5 percre:) Pécs és Harkány között lakunk, Harkány van közelebb. Pécs kb. 10-15 perc:)

muzli írta...

Ó, ha tényleg ilyen közel laktok Harkányhoz, akkor talán tudsz segíteni nekem. Kinéztünk egy szállodát ott, de nem tudom, hogy milyen. Arborétum Hotel Harkány. Esetleg ismered? Vagy láttad már? Vagy hallottál róla valamit? Köszi, ha segítesz. Detti