Összes oldalmegjelenítés

2009. december 30., szerda

Ügyesen szól

Második nekifutásunk a szobatisztaságnak. Az első nem jött össze, mindegy, ne ragozzuk. Talán nem volt még elég érett rá, talán nem tudom.
Most viszont megbeszéltük, hogy segít és szól. "Szólj anyának ügyesen édesem, amikor érzed, hogy pisilni kell, de akkor amikor még nem jön, hanem csak érzed. Nem amikor már kicsorgott jó?" "Jó - mondta ő."
És ma délelőtt, amikor már éppen majdnem kiléptem az ajtón hogy induljak a piacra, hallom a cincogi hangocskát.
"Anya, ügyesen szólok, anya, ügyesen szólok......."
De mire beértem, hogy megkérdezzem, hogy mi a gond, ő állt a szoba közepén, ügyesen szólt és addigra pont becsurgott a cucc. Mi meg annyira nevettünk vele együtt, hogy csak na. Elvégre ő teljesítette amire kértem, ügyesen szólt, csak mire észleltem és bevergődtem a csizma-kabát-sapka-sál-kesztyű akadályban, szóval addigra becsurgott. Nem baj, jutott belőle a wc-be is.
Ügyes lány, fog ez menni.

Nincsenek megjegyzések: