Összes oldalmegjelenítés

2009. december 30., szerda

Láttuk


Tegnap végre eljutottunk moziba, nem tudom mikor voltun utoljára. 3 D-ben néztük az Avatart. Eleve sokat vártam a filmtől és mivel még sosem néztem filmet 3 d-ben, így ez is érdekesnek ígérkezett.

És igen, érdekes volt. Irigylem az olyan embereket, akiknek ilyen fantáziájuk van. Maga a történet eléggé kiszámítható, de nem is gondolom, hogy ebben lehet bármiféle újdonságot kiötleni, azonban a megoldások, a látvány, na az kárpótolt, legalábbis engem. Nagyon élveztem az egyébként büdös hosszú filmet, és még az sem zavart olyan nagyon, hogy a szemüveg szétnyomta az orromat (fél óra alatt elmúlt).

Ha lehet, akkor most George Clooney helyett Mr. Cameronnak szavaznám meg az Oscart, bár Mr. Clooney egy hangyafüttynyivel azért dekoratívabban tud mosolyogni a helyes kis szobrocskával, de ő ezt mostanában már megtette néhányszor, úgyhogy most Cameron a soros. Szerintem tényleg megérdemelné.

Nincsenek megjegyzések: