Összes oldalmegjelenítés

2009. december 18., péntek

ezek vannak

Én tényleg nem értem, hogy aki tolószékbe kényszerül, méghozzá igen lepattant tolószékbe, annak miért az a minden délelőtti életcélja, hogy elvonszolja magát a kocsmáig? És akkor ha kinthagyja az ajtó előtt a tolószéket, akkor hogy megy be? Á mindegy, csak mivel a héten minden délelőtt láttam az üres széket a kricsmi előtt felötlött bennem a kérdés.

Lilinek folyik az orra, két napja kicsit bágyadt, ma délutánra kijött rajta a nátha. Remélem, hogy ez is csak a szokásos 3-4 napos cucc, és karácsonyra kutya baja sem lesz. Bevetettem a Panadolt és holnap veszek még egy küblivel. Ez mindig jót tesz neki.

A hisztikorszak egy kicsit mintha alábbhagyna - na nem múlik el, neeeeeeem - így a hét jónak volt mondható, legalábbis eddig, a csaj sokkal kompatibilisebb mint az utóbbi jó másfél hónapban.

J. mostantól nem dolgozik január 4-ig. Ez nem is tudom mekkora adomány, így Lili a nap nagy részét valószínűleg rajta csüngve fogja tölteni. Így holnap talán el tudok menni a Ringatós könyv bemutatójára - erről majd később - és a körmöshöz is (merthogy egy hónapja megint rakattam fel műkörmöket és az év döntése volt az tuti). Lássuk be megérdemlem a fenébe is.
Most ennyi, folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések: