Összes oldalmegjelenítés

2008. szeptember 16., kedd

Gyengébb idegzetű olvasók kérem lapozzanak,

mert esetleg valakinek nem veheti be a gyomra a következőket, buta kommenteket meg nem szeretnék olvasni.
Szóval Lili ragaszkodása olyannyira elfajult, hogy igen a klotyira is jön velem. Márminthogy én be, ajtó résnyire nyitva, kisasszony max. 40 másodperc múlva megérkezik, kivágja az ajtót és amíg én végzem amit kell ő legombolyítja a wc-papírt, vagy le- és felakasztja az illatos halacskát, esetleg behatóan tanulmányozza a kézmosó bekötésének mechanikáját.
Ma azonban olyan történt, mint még eddig soha. Én elintéz amit el kell, majd ugye nyúlok a wc-papírért, majd bedob a csészébe. Erre Lili is letép egy jó nagy adagot, belekukk a klotyiba és ahogy illik egy elegáns lendülettel belevágja a kagylóba a papírt, és már nyúl is a következőért. Mindezt háromszor tette meg, mire felocsúdtam - és megelőzvén, hogy az egész guriga a wc-ben kössön ki, gyorsan lehúztam, mire Lili közölte: brrrrrrr.
Hát ez a mai gyengébb idegzetű olvasóknak nem való történetünk. Merthogy ilyen is van.

Nincsenek megjegyzések: