Összes oldalmegjelenítés

2008. augusztus 24., vasárnap

1 éves vagyok már egy hete és pár napja


csak nyaralni voltam és ezért nem jelentkeztem.

Voltam Balcsin anyuval, apuval, mamival és a papival. Sokminden történt ám velem, volt szülinapom - nagy-nagy bulival - kaptam sok ajándékot, kinőtt 3-4 fogam - így már 7-8 van - és lassacskán már csak egy kézzel kapaszkodom anyuba úgy megyek. Bocsánat nem megyek, rohanok. Mert menni nem érek rá.

Kanállal továbbra sem eszem, viszont egyre inkább eszem mindenfélét. Falatonként tulajdonképpen mindent megkóstolok. Tegnap pl. anyu bazsalikomos paradicsomlevese olyan finom volt, hogy kétszer is ettem belőle.

Szépen lebarnultam, általában jó kedvem van és mióta megyek nem szeretek hintázni, mert azzal nem haladok és az ugye megengedhetetlen.

Van már egy nagy csomó homokozóm, anyu alig győzi hozni őket a játszótérre és tegnap először nem sikerült kikapni a kezemből a nagylánynak a lapátot, mert nem adtam oda neki. Nem, ez az enyém vedd tudomásul.

Viszont a csúszda, na az nagy sláger. Imádom, bár egyelőre még nem tudok felmászni rá, anya ebben is segít.

Hát így telnek a napjaim nagylány vagyok már kérem szépen, nem holmi bébi, hanem csinom baba hihetetlen mennyiségű csigával a fejemen.

Imádom, ha anya csatot rak bele, átlag 10 másodpercenként óvatosan megérintem, hogy ott van-e még, csak sajnos kicsúszik, mert mér nem elég hosszú. Mármint a hajam.

Nos, mostanra ennyit, mert mennem kell. De tényleg.

Nincsenek megjegyzések: