Összes oldalmegjelenítés

2008. január 14., hétfő

Üveges pempő vs. saját szöttyögés

Napok óta molyolok azzal a dologgal, hogy a kismamák, akikkel találkozom és beszélgetek és a babák már ehetnek a tejen tápszeren kívül mást is mind-mind üveges kaját adnak nekik azzal a felkiáltással, hogy sokáig tart megcsinálni, lusta vagyok, nem tudok főzni stb.
A végére odáig jutottam, hogy kezdtem magam nagyon hülyén érezni, mintha én lennék az a majom, aki a gyerekének minden áldott reggel megfőzi a kaját és belediktálja ahelyett, hogy elegánsan felpattintanék egy üveges bébiételt és zamek bele a gyerekbe.
Tényleg én vagyok a hülye, hogy reggelenként megcsinálom, hűtögetem, ide-oda rakosgatom és imádom nézni, ahogy Lili bepakolja a pocakjába?
Nem állítom, hogy a kisasszony sosem fog üveges kaját kapni, de amíg én is meg tudom csinálni, addig mi a fenéért egyen készet - mert ugye állítólag nincs bennük tartósító, meg hozzáadott cukor meg akármi, na perszeeee - nem értem. Szóval úgy döntöttem, hogy inkább csendben maradok. Jól teszem?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Őszintén szólva én sem szerettem pepecselni a kajával, amúgy TÉNYLEG nincs bennük csak az, ami rá van írva. Én szimplán utáltam répácskát meg krumplicskát hámozgatni, egyesével főzögetni, vagy többet, de lefagyasztgatni. Ha olyat csináltam magamnak, amiből kaphatott, akkor kapott, de ha nem, akkor üveges. Szerintem se pro, se kontra nem érdekes ez a dolog. Ne érezd magadat rosszul attól, hogy főzöl neki; és te se néz furán arra, aki ezt nem teszi :-)

Névtelen írta...

Szerintem az üveges pempő akkor nagyon jó, amikor valamilyen ok miatt nincs idő főzőcskézni(doki, vendég, stb.)De magunknak is főzünk és nem hozatunk,veszünk stb.
minden nap valahonnan valamit.Főzz
egy valamilyen főzeléket és bonts fel egy üveg ugyanazt. Na melyik ízlik jobban?Lehet hogy az un. házikoszt mégi csak jobb?
A/M

Névtelen írta...

Az a lényeg, hogy kapsz-e biztosan vegyszermentes zöldséget. A piacon sokszor kapható olyan áru, aminél a kötelező védőidőt nem várták ki. Egy egészséges felnőttnek nem lesz különösebb baja egy kicsit vegyszeres karfioltól vagy egy kicsit nitrátos répától. Egy csecsemőnek azért igen. És ezen a főzés, lemosás sem mindig tud segíteni. A bébiétel gyárban erre jobban tudnak figyelni. Persze ha saját biokerted van, az más:)