Összes oldalmegjelenítés

2007. augusztus 27., hétfő

Dolgok

Tulajdonképpen békésen telnek a napok. Lili növekszik, kerekedik, egyre többet mosolyog mi meg egyre inkább el vagyunk varázsolva tőle. Igyekszünk minden nap kimenni sétálni. Voltunk már többször a Citadellán, egyszer a Városligetben - marha Lizsé nincs nyitva ilyenkor?? - egyszer nagyinál a temetőben és egyszer a Gellért-hegy oldalában, mert nem volt kedvem felmászni a Citadellához. Az egy külön erőnléti edzés. Dilemma, hogy ha esni fog az eső a héten, akkor is kivigyem? Még nem tudom.
Ez az utolsó hét, hogy úgymond felügyelet alatt vagyunk. Anyu még itt van velünk a héten, aztán a jövő héttől indul az élet élesben kettesben.
Az már biztos, hogy Lili mellett egyelőre nem tudok sem vásárolni, sem pedig főzni. Hétköznap legalábbis. Így egyelőre a héten még eszünk amit csinálunk anyuval, aztán a jövőhéten feléljük a fagyasztóban lévő kész kajákat és aztán belekezdünk a kaja házhoz rendelésébe. Soha életemben nem ettem még ilyen kaját, J. sem, ő nem is túl boldog a dologtól, de egyelőre képtelenség Lili mellett teljes háztartást vezetni.
Igen, az utóbbi hónapok HTB státuszából átvedlek 24 órás bébiszityóvá. Ebbe pedig nem fér bele a főzőcske.
Mindez persze iszonyú lelkiismeretfurdalást okoz nekem, de kis könnyebbség, hogy anyu ma elmondta, hogy anno ők is hozatták a kaját majdnem 4 hónapos koromig, mert ő sem tudott mellettem másra figyelni. Igaz, akkor még nem voltak ilyen csilli-villi kajaszállítók, ő csak naponta leugrott a szomszéd kajáldába, ahol már várták a kiporciózott koszttal.
Hát ha az én szuper anyám sem tudta megoldani a helyzetet, akkor én hogy a fenébe tudnám? (igen, most dolgozom le a lelkiismeretemet)
Na szóval ezt néztem ki: http://www.jokerfood.hu/
Jónak tűnik, ezt fogjuk először kipróbálni, aztán majd meglátjuk. Tulajdonképpen J-n áll vagy bukik a dolog, én szinte mindent képes vagyok megenni, ebből a szempontból eléggé kisigényű vagyok. J. meg nem. Pech.
Most, hogy a kajatémát ilyen remekül körbekerítettem, asszem mennem kell, Lili hercegnő bejelentette igényét a bébiszityóra. És milyen igaza van...

Nincsenek megjegyzések: