Összes oldalmegjelenítés

2005. július 27., szerda

Mr. and Mrs. Smith

Én nem szeretem Brad Pitt-et. (Tom Cruise-t sem, az Utolsó szamurájt sem miatta néztem meg négyszer) A Trója óta kifejezetten haragudtam rá. És Angelina Jolie Oscar-ját sem tartom igazságosnak.
DE ebben a filmben mindketten nagyon-nagyon helyesek voltak. A pletykáktól elvonatkoztatva is állítom, hogy igenis szép párt alkotnak. Bradnek kifejezetten jót tesz a kor, Angelinának pedig leirigylem a hajat a fejéről.
Szóval szerintem egy kellemes nyári könnyed film szép emberekkel, gyönyörű - túl gyönyörű - házzal és istentelen mennyiségű elhasznált tölténnyel. Egyszer megéri megnézni.

2 megjegyzés:

panka írta...

Pont így érzek, és pont ezért akarom megnézni! :)

muzli írta...

Kíváncsi vagyok a véleményedre. Holnap majd megírom milyen volt a Szahara. Tegnap láttam a bemutatóját... inkább majd holnap nyilatkozom.