Összes oldalmegjelenítés

2005. július 25., hétfő

Macska

újság.
Jani (drágám) venni akart nekem egy ilyen újságot. Először az árától lettem rosszul, aztán meg attól, hogy mi a francot kezdjek én 120 oldalnyi fényképezett macskával, amikor én egy élőt szeretnék egyenes adásban, szőröstől, bajszostól mindenestől.
Janit lebeszéltem a vásárlásról és amikor nagy barna szemekkel nézett rám, hogy dehát miért nem kell ez a tök helyes lap, amiben x mennyiségű ici-pici cic figyel és milyen aranyosak, na akkor közöltem vele, hogy azért nem, mert nekem ez fáj. Ha így nem lehet úgy sem kell. :o(((

5 megjegyzés:

panka írta...

Gratula a bloghoz!
Nem érdekel egy pici, fehér, kékszemű, 2 hónapos cica? Én nagyon gondolkoztam rajta, de végülis egy lakásba sok lenne kettő. Szóval ha igen, akkor van egy, amelyik gazdit keres!

muzli írta...

Pfff. Dehogynem. De nem vihetem haza. Ill. talán őszre - tudod a következő kiscica eresztésre - talán sikerül megpuhítani a párom. Addig is inkább csak a szívemet fájlalom a zoldmagazin.com-os oldalakkal. Ott vannak aztán csak gyönyörűségek.

muzli írta...

Jajj - nézd már a bunkó fajtámat - köszi a gratulát. Világ életemben írtam naplót, de már jó ideje nincsen rá időm. Így meg napközben belefér. Gondoltam miért is ne. Csak az a baj, hogy itt a munkahelyemen nem tudok képeket feltölteni, otthon meg nincsen gépem. Hát, ez van. De több a semminél.

panka írta...

Folytasd csak szorgalmasan, olvasni foglak!

panka írta...

A cica pedig még megvan, szerintem puhítsd a párodat :)