Összes oldalmegjelenítés

2005. július 28., csütörtök

Libri

Tegnap elmentünk a Duna Plazaba abszolválni a nyereményünket. 19.00 helyett 20.00-kor kezdődött a film, úgyhogy volt még időnk belibbenni a Libribe és ott eltölteni egy kellemes órácskát. Gondolatban villámgyorsan el is költöttem mindenféle albumokra kb. 40-50.000.-ot. Azt gondolom nem lesz kérdés, hogy mit kérjek karácsonyra anyuéktól. Pl. NG kiadásban Egyiptom a magasból, vagy Egyiptom Templomok, Istenek, Fáraók c. album. Hihetetlenül gyönyörű képek vannak benne és elmondhatatlan érzés, hogy ami a könyvek nagy részében megtalálható, azokon a helyeken mi is ott voltunk tavaly.
Viszont végignyálaztam az útikönyveket és a Lonley Planet sorozatból nem találtam meg Thaiföldet, pedig állítólag megjelent. Ha valaki látta sikítson.
Amúgy a Thaiföldi útikönyv-választék eléggé silány. Kettőt találtam, abból a Marco Polo-s változat akkor sem kellene, ha színaranyból volna. Még nem voltam ott, de ami abban a könyvben benne azt még én is tudom mindenféle utánaolvasás nélkül. És mindez 1990.-ért.

Nincsenek megjegyzések: