Összes oldalmegjelenítés

2014. február 9., vasárnap

Boldogság hormon :o)

És Isten megteremté' a Tamaris lábbeliket. (főleg a csizmákat ugye)
A kereskedők meg a szezonvégi leárazást.
Dettike meg arra jár és látja, hogy rá van írva a neve erre gyönyörűségre.
Naná, hogy nem bírja otthagyni.
A varázsszó: -50%.
Ebben a szezonban ez a negyedik (4.!!!) új csizmám, de csittt!!!!!


És akkor még nem is mondtam, hogy pénteken 10 könyvet lőttem egy áráért, Lilinek vettem egy télikabátot a Zarában -70%-ért (muszáj, hogy jövőre is jó legyen, mert egyszerűen mesésen néz ki benne a kiscsaj) meg egy szoknyát és egy nadrágot...  oké eldugulok.

3 megjegyzés:

Edit írta...

Jó forma a csizma :))) Milyen könyveket vettél? és hol? Én nemrég az Ulpiusban vettem 10 db-ot 5 ezerért...(500/db) írtam is róla.

muzli írta...

Ulpiusban van a 10=1 akció a hónap végéig. Folyamatosan változik a kínálat, hát nagyon megérte. :o) Nálam 400.-ra jött ki darabja szinte ajándék.

Edit írta...

Hűű vajon ez mindegyikre vonatkozik? Mármint Ulpiusra? Hű jó lenne elmennem akkor megint, na majd utána nézek! Köszönöm!
Edit