Összes oldalmegjelenítés

2013. május 10., péntek

Miért

van az, hogy az utóbbi időben a C&A-ban lévő ruhák ha jók méretben, akkor is olyan furcsán állnak az emberen.
És miért van az, hogy a Marks and Spencerben ha jó a ruha mérete, akkor az úgy áll, mint Katiban a gyerek?
És miért van az, hogy a C&A-ban a gyűrődéspróbán rendszeresen megbuknak a ruhák, ennél a másiknál meg rendszeresen nem - Bio Cotton ide, vagy oda???
A kérdés költői volt, tökéletesen tisztában vagyok a válasszal, csak bosszant, mert jelen esetben a két naci közti árkülönbözet nem indokolná azt a hatalmas minőségbeli különbséget. Igen, a M&S-ben vásároltam végül - ahogy általában - és biztos vagyok benne, hogy azt a nacit 4 év múlva is fel fogom tudni venni - már ha még rámjön - és még akkor sem fog úgy kinézni, mint a legtöbb C&A-s társa egy szezon után.
Akkor most mi is a drága???

1 megjegyzés:

kovtama írta...

Én az életben nem találtam még a C&A-ban egy értelmes ruhát sem. Őszintén mondom a Hádát favorizálom leginkább.