Összes oldalmegjelenítés

2013. január 29., kedd

Oxigén Noszvajon

Egészen pontosan megmondhatnám, hogy mikor voltam itt utoljára, de ilyet nem teszek. Maradjunk annyiban, hogy 30egynéhány éve. Akkor pontosan 2 voltam. Van is róla fotó, ahogy talpig két copfban, kék macinaciban araszolok a fenyők között anyuval és mamával.
Az még egy másik korszak volt, akkor Szot üdülőnek hívták. Aztán hívták még Fenyves hotelnek - annak az időszaknak is gyorsan vége lett, majd jött az enyészet.
Aztán a Széchenyi-terv (iszonyú összeg, nekem főleg) és egy vállalkozó, és az egykori kis kastély ma megint gyönyörű. Kívül és belül egyaránt. Extra guszta berendezés, gyönyörű textíliák, minőségi burkolat, szaniterek és bútorok mindenütt, finoman eklektikus az egész. Végre egy hely, ahol a pénz találkozott a jó ízléssel - bárki volt is a lakberendező - ahol bátran merik keverni a modern irányvonalat az elegáns, hagyományos megjelenéssel.
Valahogy olyan kecses bájt kölcsönöz az egésznek.
A környezet is csodás, bár a kertből nem sokat láthattunk így januárban, de azért a reggeli 10 cm-es friss hó és a dér meg a jégcsapok hmmm, szép na.
A személyzet nagyon kedves, rugalmas, a konyha hibátlan, a borok fincsik.
Nem olcsó kikapcsolódás, de a szemfülesek időről-időre lecsaphatnak egy kedvező árú kuponra az ilyen oldalak egyikén-másikán.
Csak ajánlani tudom; Oxigén Hotel Zen Spa Noszvajon, www.oxigenhotel.hu

És Tami igen, a szoba pont olyan volt, mint a képen. Erősen lobbizom egy olyan kerevetért, ha már van rá hely ugyebár...
 
 
 

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Á tudtam én, hogy valahova mentek:)Annyira jó, hogy nálad mindig felbukkannak ilyen ajánlások a jó helyekről. Ilyenkor mindig elhatározom és mondom is a férjemnek, hogy ezt nekünk is ki kell próbálni, meg el kell mennünk. Aztán általában elmarad.:( Na, de majd egyszer! Mindent pótolunk. Bár. Amilyen a mi formánk.:D

muzli írta...

A jó hely annyira szubjektív. Másnak talán snassz lenne, megint másnak abszolút puccos. Nekem nagyon kellemes volt. :o)
És oda se neki, lesz még, hogy én olvasom vágyakozva a te blogodat. Pl. a kertetek... a felétől is nagyon boldog tudnék lenni. Nekem jó esetben virágládáim vannak. Oké van kert is, de az messze van, a tietek az igazi.