Összes oldalmegjelenítés

2013. január 22., kedd

Ma

- elfelejtettem tejet venni
- elkéstem
- státuszoltam
- implementáltam
- asszimiláltam
- asszociáltam
- röhögtem, de veszettül
- endorfint termeltem
- megkönnyebbültem
- tehetetlen voltam
- döntéseket hoztam
És még fogok
- zumbázni (Tobber mondom zumbázni, nem zabálni...:o)))    )
- meg főzni (oké, melegíteni)
- orrot törölni
- mesélni
- katica jelmezt buzerálni (nincs valakinek egy felesleges FEKETE leggingse, vagy harisnyája 122-es méretben? - nem, Lilinek elvből nincsenek fekete ruhái)
- konstatálni, hogy megint elfelejtettem időben bevenni a ..rva vitaminokat
- mosni már nem, mert kirúgnak a szomszédok
- ágyba zuhanni

Uncsi egy nap ki kéri?

És igen, van igazság. Kicsit ugyan későn, de van él és létezik. Kell ennél több?

Nincsenek megjegyzések: