Összes oldalmegjelenítés

2012. november 17., szombat

Olvastam

Idén nagyon csúnyán le vagyok maradva a könyvekkel. Vettem egy nagy rakattal, de nyáron sem volt időm olvasni - terveimmel ellentétben.
Na, de majd most!!! Jön a tél... és elsőre bele is sikerült választani.
Egy boltkóros naplója. Tudom, hogy készült belőle film is és minden bizonnyal ez az a könyv, amiből színes-szagos szórakoztató filmet lehet forgatni, de én nem emlékszem, hogy mikor olvastam utoljára ilyen sekélyes, bugyuta, pongyolán megfogalmazott izét. Mert ez nem regény inkább csak divatos szavak egymásra dobálása.
Nekem nagyon nem tetszett, ha valaki kéri nagyon szívesen neki adom.

1 megjegyzés:

kovtama írta...

Én csak a filmet láttam, de fenntartásokkal néztem meg. Végül is, azt egyszer meglehetett nézni, de csak akkor, amikor nem akarsz gondolkozni, csak úgy bambulni a fejedből.:)