Összes oldalmegjelenítés

2011. november 3., csütörtök

Most légy erős

Mármint én. Jó néhány hete nyomom a diétát, nem centizek, nem számolok kalóriát, nem látom értelmét. Csak nem eszem. Sajnos ez az egyetlen, ami nálam működik, meg persze elmehetnék akármit mozogni, ha lenne még plusz 4 óra napból. Vagy mondjuk este 9 és 11 között....de itt most nem erről van szó.


Nyilván ezért történhetett, hogy a hétfői Verőcei ebéd sokkolta a gyomrom, nem értette szegény pára, hogy mi ez a cucc benne... azóta sincs rendben.


Azonban tegnap miközben átrohantam az Allee-n, beficcentem a kedvenc üzletembe és ötletszerűen leakasztottam három szoknyát - és mivel oltárira ráértem fel is próbáltam. És tadadaaaaaaam mind a három jó volt. Csak nem úgy állt, ahogy én azt elvártam volna, így nem jött velem egyik sem, de azért a diadalittas fejet felraktam pár percre.


Jó úton haladok, jó úton haladok.


És most elrágok 2 karika puffasztott rizst. Sósat. Mert a szezámmagosat már nagyon rühellem, a natúrnak nincs íze. A sósnak sincs, dehát ha ők mondják, hogy sós, akkor az és punktum. Este pedig lazán, rezzenéstelen arccal feltálalom a borjú pörköltet....

4 megjegyzés:

Thea írta...

Hajrá Muzli!

kovtama írta...

" Te is fiam Brutus"? :) Jó ez elég érdekes mondat itt csak azért írtam, mert én is kb. mindent rezzenéstelen arccal tálalok mostanság:):) Legalább is igyekszem. Hajrá neked és persze, magamnak is:)

muzli írta...

Köszi csajok.
Kovtama dobj lszi egy mailt nekem....

kovtama írta...

Én dobnék, nem találom a cimedet, dobom az enyémet. kovtama@citromail.hu