Összes oldalmegjelenítés

2011. október 25., kedd

Olvastam




Nagyon vártam ezt a könyvet azért, mert:

- régen olvastam igazán jó könyvet és erről csak jókat mondtak

- Kepes Andrást nagyon kedvelem

- kíváncsi voltam.

Azt hiszem 4 nap alatt ki is olvastam és bár a könyv első fele nagyon tetszett, valahogy úgy éreztem, hogy a második fele el lett kapkodva, amolyan legyünk rajta gyorsan túl érzésem volt. Kár, mert én egy picit többet vártam volna, azonban nagyon élveztem Kepes jól ismert szófordulatait, iróniáját, jó ízléssel válogatott mondatait.


Kellemes olvasmány volt, köszönöm.





3 megjegyzés:

Thea írta...

Felkeltetted az érdeklődésemet!
Amint megtehetem, megveszem.
Köszönöm!

muzli írta...

Jó kis könyv, megéri az árát. Kellemes olvasást. :o)

Névtelen írta...

Óh, de jó!!Akkor én is kérem!!!!
A/M