Összes oldalmegjelenítés

2011. július 1., péntek

Sting



Sting tudja, amit tudni kell. A tegnapi napot nehéz volt visszazökkenteni a normális kerékvágásba - legyen elég annyi, hogy több, mint egy óra volt míg odaértünk kocsival az Arénába - de neki sikerült.

Fél 9-től 11-ig - 15 perces szünettel - megállás nélkül elbűvölt.

Tetszett az alázata, tetszett, hogy nem majomkodott, tetszett, hogy nem volt playback egy szál sem, tetszett, hogy 60 éves!!! létére lazán és simán kiénekli az összes hangot. Tetszett, hogy a vokalista nem egy 19 éves kis fruska volt, hanem egy korban és hangban tökéletesen hozzáillő nő.

Tetszett Sting egyszerűsége, kedvessége és az is, hogy magyarul jelentette be, hogy akkor ő most 20 perc szünetet fog tartani.

És imádtam érte, hogy a Desert Rose-t is megcsinálták nagyzenekarra. Imádtam. Ahogy más is, mert akkor pattant fel egyként a sokezer ember és kezdtünk el tombolni. Bármeddig tudtam volna még hallgatni, hálás vagyok, hogy ott lehettem és remélem - nagyon-nagyon - hogy lesz még alkalmam hallgatni őt élőben. Nehezen feldolgozható, komoly, felemelő élmény.

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Egy nagyon picit mutattak belőle tv-ben, hogy magyar zenekar kíséri és magyarul köszönt stb. Desert Rose nekem is kedvencem, de amugy bejön a pasi.:)

muzli írta...

Nekem is, nekem is, nem is kicsit.... de pszt. :o))