Összes oldalmegjelenítés

2011. május 15., vasárnap

Annyi minden

történt a héten, annyi mindent szerettem volna írni, de mivel a blogger gyengélkedett, inkább meg sem próbáltam, mert ha az iromány elveszett volna, az sokkal jobban bosszantott volna, mint így, hogy inkább nem írtam le.

Persze ilyenkor már a fele sem jut eszembe, de mindegy is.

A lényeg, hogy ismét költözés lesz az egyre vacakabb melóhelyemen, ezenkívül más változás - legfőképpen pozitív - nincs.

J. majdnem 3 napig csapatépített, így kettesben voltunk a csajjal. Nagyon jó volt, remekül elvoltunk, de nagyon hiányzott apa.

Lili új kedvence Angelina Balerina (lányos anyukák előnyben). Ennek eredményeképpen egyfolytában balettozunk, van szárnyunk, varázspálcánk, tütünk, és 3, azaz HÁROM!!! diadémunk.

Ma elővetette velem a menyasszonyi diadémomat, de azt nem adtam neki, csak átmenetileg egy kicsit.

Pénteken ovi után játszóteres délutánt tartottunk, majd Ritás délutánt nehezítve 3 lurkóval és férjjel. Valahogy most nem sikerült olyan jól, mint ahogy szokott, kicsit feszült voltam és fáradt, és és és és. Majd talán legközelebb.

Ma pedig a szülinapomat tarottuk, de mivel igazándiból holnap lesz, így erről az eseményről majd holnap emlékszem meg. Addig is...