Összes oldalmegjelenítés

2011. április 11., hétfő

Budapest illata


Talán a múlt héten volt hír, hogy valami francia (mert ki is?) megalkotta több európai nagyváros illatát, többek között Budapestét is.

Ez járt a fejemben ma reggel, amikor felszálltam a 7-es buszra. Mert a mellettem levőnek olyan átható szájszaga volt, hogy majdnem elszédültem.

Majd lementem az aluljáróba a Ferenciek terén, ahol olyan áporodott szag volt, hogy jajj. Majd beszálltam a metróba, ahol szimplán csak büdös volt a rengeteg embertől, és azon már meg sem lepődtem, amikor feljöttem a felszínre az Árpád-hídnál és olyan mélyen terjengő szar szag volt, hogy majd felfordult a gyomrom.

Innentről fogva azt hiszem nem szeretném tudni, hogy milyen Budapest illata, illetve azt viszont nagyon szeretném tudni, hogy a kedves illattervező hol járt és mit szippantott - már ha egyáltalán járt vala Budapesten és nem keveri mondjuk Bukaresttel...

4 megjegyzés:

kovtama írta...

Ez baromi jó:):):) Felolvastam az irodában a te irományod volt a mai nap fénypontja a munkahelyen.:)

MuciFoci írta...

En meg valahogy nehezen tudom elkepzelni hogy ha valasztani lehet Munchen es Budapest kozul, akkor azt mondana az amerikai (mondjuk) hogy Yes, I'd like to smell like budapeszt....' :)

MuciFoci írta...

Soft and spicy all at once, the essence of Budapest, “Pearl of the Danube”.
A majestic and contemplative cruise between Buda Castle and Gellert Hill,
transported by a powdery wind of paprika spice. The fragrance of a soft soothing nightfall in Budapest
A Duna Gyöngyének is ismert Budapest esszenciája egyszerre lágy és fűszeres. Az előkelő és magával ragadó (?) hajókázás a Budai Vár és a Gellért Hegy között, a paprika fűszerének púderes szelével. A lágy, nyugtató esték illata.

Értem. Magyarán pörköltszag??
http://www.thescentofdeparture.com/destinations.html

feltétlenül kell mintát szereznem!!!

muzli írta...

:o))) Hát ha sikerül mintát szerezned, akkor kérlek referálj. :oD