Összes oldalmegjelenítés

2011. április 1., péntek


Április van!! Mostmár biztos, hogy vége a télnek és talán vége az állandó betegeskedésnek is. Nemsokára jön a Húsvét és vele együtt - mivel az idén nagyon későre esik az ünnep - talán a jó idő is végleg.

Lili már x mennyiségű levelet írt a Nyuszinak, mindben ugyanaz a kívánság - időnként kiegészítve pár aprósággal.

Itt ragadom meg az alkalmat, hogy kibosszankodjam magam. Egy 16"-os gyerekbicikli (4-7 évesnek való, úgyhogy nem is örök darab) 30.000.- és akkor még nincs hozzá semmilyen kiegészítő úgy, mint pótkerék, sisak, csengő, akármi. Ez nagyon sok pénz és tudom, hogy az emberek megveszik a gyerekeknek - mi is meg fogjuk - de ez egyszerűen rablás. Mire biztonsággal ráülhet a gyerek ripsz-ropsz 50.000.-

Lehet, hogy én vagyok a béna, de nem találok ennél olcsóbbat újonan. Tudom, hogy lehet használtat is venni, de 15.000.-ért rozsdás, lekopott festékű vacakokat árulnak, amit szintén túlzásnak ítélek.

Ha valaki tud olcsóbb lelőhelyet, kérem írjon.

Na mindegy, jön a hétvége, állítólag szép idő is lesz, úgyhogy irány a szabad. Vasárnap J-vel talán kilátogatunk a Goubára. Nem voltunk még, kíváncsi vagyok, hogy fog-e neki tetszeni. (nekem biztos, de ez nem is kérdés)

Szóval szia április, örülünk neked április, gyere április.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hú, hát ez a bicikli dolog szíven ütött...
Zorkának 12"-os van (20e körül volt, Hauser), szerintem azzal iskoláig kihúzza (ahogy az ismerősöknél látom).
Most megnéztem a 16"-osok árát, 26900 Ft. Valami akciót csak kifogsz:)
MIlyen kiegészítők kellenek (gondolom sisak pl.), ami annyira megdobja az árát?
ARic

Névtelen írta...

http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=47840&pst=4
Én azért még nézegetném a használtakat!
ARic

muzli írta...

Szia, hát igen sisak pl, ami 3-4000, csengő ha még nincs, az is 2000 körül, a pótkerekek hozzá legaláb 3000, és akkor még opcionálisan kiskosár, vagy matirca vagy akármi, ami persze nem kötelező, de akkor is... szóval sok. :o/

kovtama írta...

Szió a vaterán meg a teszveszen szokott lenni vadi új is, érdemes körülnézni. Brutális ez az ár az biztos. Az enyém utál biciklizni csak álla bicikli a garázsban. Mondjuk én se voltam tul nagy bicikli bajnok.:)

muzli írta...

Ott már megnéztem, és találtam is újat, viszonylag normálisnak tűnőt. A gond csak az vele, hogy Kínai (nagyon) és nem vállalnak rá semmiféle garanciát. Én meg így nem merek venni semmit sem. :o(
A Decathlonban 2 év garancia van, igaz ott az ára is dupla.