Összes oldalmegjelenítés

2010. május 27., csütörtök

Szerencsés pénzköltéses nap


Úgy indult, hogy a gyógyszertárba az egyébként arcátlanul drága gyereknapvédő cucc mellé adtak egy 50 faktoros stiftet arcra meg "egyéb érzékeny helyre" (jesszus, mire gondolnak ezek) csak úgy, ajiba (sicc).
Elfogadtam, megköszöntem és kihúztam a csíkot mielőtt még meggondolnák magukat.
Majd bementem a játékboltba, hogy lőjek a csajnak valami apróságot gyereknapra - vicces, hogy én anno egy nagy tál pudingot kaptam a nagyitól gyereknapra, anyáméktól meg soha semmit,én meg ajándékot veszek az enyémnek, mindegy legalább tudom, hogy hol rontom el - és majdnem hagytam magam, hogy rábeszéljenek egy 19.000!!! forintos fa babaházra - ami egyébként valami álom volt.
Na szóval végül vettem egy tényleg apróságot és erre ajiba (jesszus) hozzámvágtak egy egész lócsaládot fésűvel, meg karámmal, meg mittudoménmivel. Megköszöntem, majd kihúztam a csíkot.
A C&A-ban vicces összegért vettem a csajnak két nyári pizsit, amit már hónapok óta nem találok, és két polót, amire abszolút nincs szüksége, de ennyiért a hülyének is megérte. Vesztemre lementem egy emeletet és a női részlegen kiabált egy ruha - de tényleg kiabált - hogy ő az enyém, én az övé. Vicces, de 2290.- volt és még én is csinosnak gondolom benne magam, ami azért nem kevés gondolat tőlem irányomba.
Sajnos az Intersparban nem adtak semmit ingyen, de vettem J-nek egy Louis De Funes filmet 199.-ért, gondoltam örüljön ő is valaminek. És örült neki.
Jó nap, legalábbis ami a pénzköltést illeti.

Nincsenek megjegyzések: