Összes oldalmegjelenítés

2010. május 5., szerda

Rejtély

A múlt évben előfizettem a Nők Lapjára asszem úgy negyed évre. Ajándékba kaptam mellé fél évig a Nők Lapja Konyhát, ami szerintem egy igen színvonalas kiadvány.
Ahogy lejártak a terminusok értelemszerűen nem küldték az újságokat.
Majd januárban néztem nagyot, benne volt a postaládában a Nők Lapja Konyha. Á, gondoltam biztosan tévedés.
Majd benne volt februárban is és az azt követő hónapok mindegyikén gondosan becsomagolva nevemre címezve.
Nem, nem fizettem elő és nekem sem fizette elő senki, hacsak nincs egy titkos jóakaróm - de ezt erősen kétlem, ám ha mégis kérem jelentkezzen, mert lenne még ötletem, hogy jótékonykodhatnak irányomban.
Aztán ma délelőtt kinyitom a postaládát és kihullik belőle egy csomagolt Nők Lapja nevemre címezve. Pedig Isti bizi még el is ugrottam előle, úgy megijedtem......
Isten bizony gőzöm sincs mivel érdemeltem ki ezt a hihetetlen jóságot a Sanomától, ezúton üzenem, hogy tartsák meg jó szokásukat.

3 megjegyzés:

calcifer írta...

Beetetés, küldenek pár számot, remélve, hogy újra kedvet kapsz az előfizetésre. Nekem a Baba magazinnal csinálták ezt sokáig.

rubi írta...

Nekem a népszabival. :)
olyan kevés az előfizető, hogy mindig van újabb akciójuk. a múltkor 1 hónapig ingyen kaptam ismét a napilapot. pedig 3 éve volt h fél évre előfizettem.

Névtelen írta...

Az anyunak fél év helyett egy évig küldték a Nők Lapját :)
ARic