Összes oldalmegjelenítés

2010. január 15., péntek

Tökös csaj

A budai Skála helyén épült új csoda volt oly kedves és épített egy pici, de aranyos játszóteret. Tényleg pöpec, EU-szabvány meg anyámtyúkja stb.
Piac után - ha a rövidebb végét szeretném megfogni a dolognak - általában oda megyünk, Lili szereti.
Igen ám, de ma 11-kor bőszen rángattam a kaput - kettő is van - de nem nyílt ki. Tanácstalan anyukák hegyei a kis játszótér körül.
Lényeg a lényeg, egyedül nekem jutott eszembe, hogy bementem az Allee információjára, megkérdeztem, hogy az övék-e a játszótér - igen - és hogy akkor miért van bezárva - miért be van???? - és hogy legyenek szívesek csodát tenni, mert szép idő van és a törpék igénybe vennék. S lőn, az információs csaj kedves volt és közölte, hogy még soha senkinek nem jutott eszébe,hogy megkérje őket a nyitásra, rögtön telefonált és tényleg, 5 perc múlva megérkezett GézaDezsőBéla és kinyitotta a játszótér egyik kapuját - majd egy kedves kérésre a másikat is - és özönlöttek az anyukák.
Akik egyébként hálásan köszönték és hogy jutott nekem ilyen eszembe, hogy megkérdezzem. Hogy honnan, onnan hogy van egy golyó a fejemen és néha még használom, onnan.
Az már más tészta, hogy 20 perc múlva megérkezett egy óvodás csoport és mi inkább elmenekültünk a 30 ötéves mozgásra kiéhezett ördög elől, de azért legalább ma nyitva a kis játszi. Hát ennyi.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Használd máskor is a "golyót", néha jól jön.
A/M