Összes oldalmegjelenítés

2010. január 26., kedd

Nyaff

Hol is kezdjem. Állandóan fázom. Tök mindegy, hogy kint vagyok, vagy bent fázom. Azt hittem, hogy ez a január nem lesz vészes, tévedtem nagyon is az. Ki vagyok tőle purcanva teljesen.
Gyűlölöm már a hideget és a sötétséget. Nem szeretek már fázni és örökösen ormótlan vastag göncöket felvenni.
Megveszek attól, hogy mire elindulok a gyerekkel valahová, addigra én leizzadok - pedig tényleg rendesen lehet öltöztetni.
Lili a dackorszak és a hisztikorszak legmélyebb bugyraiban jár, nekem meg olykor bizony nincs türelmem, hangulatom elviselni a "segíts anya....de ne segíts és ááááááá!!!!" variációkat napjában legalább 50-szer.
Néhány napja még azt hittem talán múlófélben van a hisztériája, de 3 napja úgy rákapcsolt, hogy legszívesebben kimenekülnék a világból. Egyébként is, hát még így.... szóval vacak az egész.
Eleve, élből mindent elutasít, dafke és direkt csinál olyan dolgokat, amikről tudja, hogy a plafonra mászok tőle - például büfög - iszonyatos ellenállást mutat minden ellen és irtózatos üvöltözést tud produkálni mindenért, ami nem úgy van, ahogy akarja. Nem lehet hosszabb ideig lekötni a figyelmét semmivel sem, ha egy kicsit náthás is mellé, na az maga a pokol. Ezzel szemben folyamatosan igényli a foglalkozást és én nekem már nem mindig van kedvem napi 12 órában kirakózni, mesélni, vonatozni stb, alapvetően azt gondolnám hogy ennyi idős korában egy kicsit egyedül is ellehetne, de nem ő nem.
Rettenetesen nehéz elviselni, nem szégyenlem bevallani, néha úgy gondolom jobb lenne a bölcsiben, ott nem lenne közönsége.
Várom a tavaszt, hogy kimehessek vele a játszótérre anélkül,hogy kockává fagynék, hogy ki lehessen vele menni a kertbe, egyáltalán lehessen mozdulni.
Tényleg mindig az a vacak ami éppen van, mert emlékszem, hogy 2008 januárja sem volt egy sétagalopp, de ez a mostani sem az. Nagyon nem.
Kérem kapcsolja ki.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lehet, hogy te is az egyik "hiszti korszakodat" éled, és ezt Lilike is érzi.Reméljük hamarosan elmúlnak a feszültséget okozó események és mindketten ismét a régiek lesztek.
A/M