Összes oldalmegjelenítés

2006. december 20., szerda

Tegnap fodrásznál voltam. Szegényt megfenyegettem, hogy ollót ne merjen venni a kezébe, mert a múltkor is alig maradt szőr a fejemen. Nem is mert vágni egy centit sem. Így most már csak úgy 5-6 hónap és ismét normális fejem lesz.
Totó már nem köhög, csak néha-néha egyet, úgy mutatóban. Nehogy megnyugodjunk.
Gy-vel ma közöltük a karácsonyi menüt mivel megkérdezte, hogy mikorra csinálja meg a káposztát (az egyetlen dolgot amit segítségül kértünk tőle a karácsonyi hajrában). Hát, mondtuk amikor akarja, de nem este, amikor már mi is otthon vagyunk, ne akkor barmolja szét a konyhát. Akkor én akarok barmolni. És hát mivel 26-27-én kéne enni belőle, legyen szíves kilogisztikázni hogy nagyjából mikor óhajtja megalkotni. Ezen elgondolkozott. Én is.
J-vel álomkór van rajtunk. Vasárnap óta nem tudok végignézni semmit sem a tv-ben, mert nagyjából az első 20 perc után mély álomba zuhanok - J. kb. 25 percig bíjra, úgyhogy ő győzött - és legközelebb a vége főcím utáni reklámra riadok fel, hogy akkor hol is tart a film? Ezért tegnap semmit nem láttam a Vészhelyzetből, viszont a Grace klinikát végignéztem becsülettel - J. mellettem hortyogott bőszen és nem is hagyta abba egész éjszaka.
Úgyhogy kókusztigris légyszíves, mint tősgyökeres kórház-sorozat rajongó mondd el légyszi miből maradtam ki.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát igyekszem a fontosabb dolgokat összefoglalni: Kovac felajánlotta Abby-nek, hogy töltsék együtt a Karácsonyt, Abby belement, majd Kovac odaadta neki a karácsonyi ajándékát, ami később kiderült, hogy iránytű volt ("mert valahogy mindig egymásra találtunk" kommentárral"), aztán Abby közli vele, hogy terhes, de itt volt vége, úgyhogy nem tudtuk meg K. mit reagál.

Eve-et(a nagydarab főnővér),a barátja kirúgta, majd a kórházból is kirúgták, amiért leütötte egy vak gyerekekkel szemétkedő télapót, és leöntötte a saját vizeletmintájával.

Továbbá volt még karácsonyi parti, ahol Hally meg a vöröshajú doki énekeltek (nem jut most eszembe a neve).
Ha valaki akar, egészítsen ki!

muzli írta...

köszi!!! affene, pedig pont arra lettem volna kíváncsi, hogy mit szólt Kovács.