Összes oldalmegjelenítés

2006. december 13., szerda

Alexandra-saga

Megérkezett a könyvrakomány az Alexandrától. Tény, hogy 25%-os kedvezménnyel adják a neten megrendelt könyveket - még a legújabbakat is - de nagyon macerásak. Leadtam az első megrendelést december 1-én, amit nem igazoltak vissza. 6-án rájuk telefonáltam, hogy khm érdeklődnék, merthogy ugye 2 napos szállítási határidő, de még csak vissza sem igazolták. Keresték-keresték sehol az én rendelésem. Jó, semmi gond, majd visszahívnak. Na azóta is.
Hát gondoltam egy merészet, még egyszer megrendeltem ugyanazokat a könyveket 7-én. A 2 napos szállításban már nem reménykedtem, de legalább azonnal kaptam visszaigazolást, hogy vették az adást.
Erre mit az Isten tegnap 4 perces késéssel kaptam két mailt, mely szerint küldik a 2!!! csomagomat, melyekben ugyanazok a könyvek vannak. Tehát kétszer ugyanaz. Khm. Na akkor telefon fülre, 3/4 órás próbálkozás után feladtam, írtam egy mailt, hogy én ugye csak egyszer szeretném olvasni a könyveket és nem is értem a dolgot, de nem válaszoltak.
Ma viszont megérkezett a két csomagom. Én meg csak az egyiket vettem át. A futár fiú tökéletesen megértő volt, viszont nem írom le miket mondott az Alexandrára, mert belesülne a klaviatúra.
Ergo, jó cég ez az Alexandra, tényleg sok könyvenként a -25%, de senkit sem bíztatok, hogy most így ünnepek táján rendeljen tőlük. Talán év közben minden megy, mint a karikacsapás, de most egy kicsit gázos. Nem kicsit. Mindenesetre Jani restaurálós könyve nagyon királynak tűnik és ez a lényeg.

Nincsenek megjegyzések: