Összes oldalmegjelenítés

2005. november 28., hétfő

Álom


Egész éjjel azt álmodtam, hogy üldözök valakit. Fogalmam sincs, hogy kit és miért, de egész éjjel ezzel szenvedtem. X-szer felébredtem, gondolván hogy abbamarad az álom, hát nem. Ugyanott folytatódott, ahol abbahagytam.
Minek eredményeképpen totál fáradtan ébredtem reggel. Hiszen egész éjjel rohantam, üldöztem valami minden bizonnyal gonosz embert.
És ami a legszebb - Miami helyszínelő kollegával tettem mindezt. Ez a hab a tortán. Mivelhogy:
- kb. egy hónapja esélyem sincs megnézni a kedvenc sorozatomat
- túl azon, hogy nagyon tetszik a fickó filmbéli neve (Horatio) még csak véletelnül sem jut eszembe sosem
Hát ennyit az álmaimról.

Jani reggeli közbeni ötlete nagyon szimpatikus volt, miszerint hívjam fel a főnököt és közöljem vele, hogy bocs, de ma nem megyek dolgozni, ugyanis egész éjjel rohantam, ezért nagyon fáradt vagyok, ledőlök egy kicsit aludni....

Nincsenek megjegyzések: