Összes oldalmegjelenítés

2005. november 2., szerda

Hosszú hétvége

Tényleg hosszú volt, és mégis rövid.
Szombaton temetőjárat volt, illetve a fiúk elmentek az Autószalonra. Gondoltam ez jótétemény nekik, mire kiderült, hogy a felét sem sikerült végignézniük 3 óra!!!! alatt. (én nagyjából 1 óra alatt végeztem volna vele de nem mentem el) Aztán anyuéknál kaptunk isteni finom marhahús levest meg túróspitét, mamánál meg almáspitét. :o)))

Vasárnap becserkésztük a köztemetőt - iszonyú sok ember brrrr - aztán meg a többi idő valahogy eltelt.

Hétfőn nekiálltak a fiúk kiselejtezni a kisszobában évek alatt felhalmozódott soxart, addig én főztem és készültem tegnapra, levezetésképpen még vasaltam este 9-ig.

Kedden, azaz tegnap folyt a kipakolás ill. nekem a főzés és a készülés és du. anyuék átjöttek és hoztak rácsos sütit - a kedvencem - és kollektív becsókoltuk a kaját amit két napig csináltam. Aztán még hazavittük őket, és iszonyú fáradtan bezuhantam az ágyba.
Igazán pihentető laza hosszú hétvége volt, irigylem azokat az embereket akik tudtak pihenni is.

Most itt ülök a melóhelyen és pihenek. :o))) azaz semmit sem csinálok. Basszus ez ám a fordított élet. Még el tengem-lengem ezt a két és fél napot, szombaton úgysem lesz itt senki, úgyhogy terveim szerint úgy 9 körül bejövök, és dél körül elmegyek. Ennyi szerintem elég is lesz a jóból.
És a jövő héten meg úgyis csak két napot dolgozom, aztán Fire of Anatolia és irány Prága!!!!!

Nincsenek megjegyzések: