Összes oldalmegjelenítés

2013. március 22., péntek

Március

Úgy tűnik ez a hónap is elmúlt jó idő nélkül. Végig áztam és végig vacogtam az egészet. Juszt is voltunk kirándulni többször is, mert dacolunk a szar idővel, de időnként az a kevés kis lelkesedés is belém fagyott. 
A millió időjárási frontot végig agonizáltam, néha már nem tudom hogy mikor mi fáj és mégis miért. 
Még bízom az áprilisban, gondolom egyből minimum 25 fok lesz és virág meg rügyek helyett lazán megjelennek mondjuk a májusi cserkók. 
Az irodában körbe raktuk magunkat tavaszi virágokkal - mert megérdemeljük. Van tulipánunk, nárciszunk, gyöngyikénk és volt jácintunk is, meg illatorgiánk. Hétfőre minden el fog hervadni.... 
Lili ma reggeli búcsúzása: "Anyucika, te vagy a legjobb és legszebb anyucika. Mennyit kell még aludni, hogy a nyuszi elhozza az uszodás legót és azt a Monster High babát amit szeretnék?"  Most őszintén, láttatok már ennél rondábbat? Halálfejes, tetovált hulla babák. Azt hittem, hogy a vibráló zöld csapkodó szárnyas, beszélő zenélő Celestina hercegnő póni után már nem jöhet rosszabb. De igen. Oké, azt én vettem meg, de ilyet nem fogok. Megvették anyámék...

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Anyádék, a legjobb :D Ne izgulj, április is ilyen szar lesz, és állítólag az egész nyár max,25 fok kivéve augusztus 10. után lesz 40 fok. Remélem ebben is tévednek.

muzli írta...

Köszönöm, mostmár sokkal jobb. :o)) Tudtam, hogy rád tutira számíthatok. ;o)