Összes oldalmegjelenítés

2012. december 10., hétfő

Gyerekszáj

Lili szereti a szendvicset. Külön a husit és külön a kenyeret. Együtt sosem eszi meg...

Én: - Szívem, az oviban is így eszed a szendvicset? Így külön?
Lili: - Nem.
Én: - És miért nem?
Lili: - Egyszerű oka van anya. Mert ott nem adnak husit.

Bammeg, a havi 12.000.-os kajacsekkbe nem fér bele napi 2 szelet felvágott gyerekenként? Frankó.

Pénteken elmentünk a Bazilikánál lévő adventi vásárba. Lili nyújtja a nyakát, nagyon tetszik neki az épület.
- Anya, hogy hívják ezt az épületet?
- Bazilikának, drágám.
- És mit jelent az, hogy Bazilika?
- .... (elmagyaráz)
Látom, hogy járnak a kis fogaskerekek, majd kiböki:
- Nagyon szép ez a Bazilika, csak a neve eleje egy kicsit ronda....

3 megjegyzés:

kovtama írta...

Frankó kiscsajszi:) Egyébként felháborító, hogy ennyire szegényes a kaja a gyerekeknek. És akkor még ennyi pénz mellett vigyél gyümölcsöt, zöldséget és a többi és a többi...

kovtama írta...

rajtam kivül van még olyan marha, aki kiirta volna, hogy és a többi??:D:D

muzli írta...

Szerintem nincs, de én nagyon bírom. :o)))