Összes oldalmegjelenítés

2012. április 11., szerda

És IGEN!!!

Miután - nem túlzás - hónapok óta rugózom azon, hogy nem tudok aludni, az éjszaka közepén folyton felébredek és csak szenvedek hajnalig; a múlt héten ráuntam a tendenciára és felvásároltam egy tisztes adag gyógynövényes nyugtató/altató bogyót.
Egyszer szedtem be az egyikből a leírt adagot     és          azóta úgy alszom, mint a tök.
Pszichés ez az egész csessze meg és persze még mindig nem találtam a megfelelő paragrafust arra vonatkozóan, hogy jár nekem legalább egy év alkotói szabadság.... :oD

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Ha megirnád mi az a bogyó, megköszönném. 10 éve nem aludtam normálisan:(:(

muzli írta...

Sima mezei Valeriana, és Nervenpflege. Mindkettő kapható akár a Dm-ben is. De ne keverd a kettőt. Szép álmokat. :o)