Összes oldalmegjelenítés

2011. január 26., szerda

Olvastam


Minden bizonnyal túl nagy elvárással indultam neki, valami Bridget Jones-féle érzésre számítottam és csalódtam. Nagyon-nagyot.
Nekem nem jött be az egész, így már a mozit is elvetettem, nem nézem meg.
Talán az a rész volt emészthető számomra, amikor Rómában járt a hősnő (mert Roma forever), de a többi egy fabatkát sem ért.
És bocsánat mindenkitől, akiknek viszont tetszett.
Aztán azóta gondolkodtam rajta, hogy talán rossz élethelyzetben olvastam, vagy rossz lelkiállapotban, mindegy, ez most nekem nagyon nem tetszett.
Én nem ajánlom, de ezzel minden bizonnyal eléggé egyedül vagyok. :o)

6 megjegyzés:

Tobber írta...

Nem lepsz meg, a környezetemben mind a filmre, mind a könyvre ugyanezt mondták ismerősök. Úgyhogy ne aggódj, nem benned van a hiba. :)
(Saját vélemény nincs, ezekután nem olvasom el. :) )

Névtelen írta...

Szia, régóta olvaslak de csak most jött el a pillanat, hogy írjak. Nem vagy egyedül, nekem sem jött be:((( Azt hittem, hogy majd valami Frances Mayes-es vagy hasonló dolgokat fogok olvasni, de nagyot csalódtam. A végére se értem még. A film ott virit a gépemen, de még nem néztem meg. Nem is tudom, fogom e.

muzli írta...

Kedves Névtelen, üdv neked itt, gyere máskor is, szívesen látlak.

Szóval akkor megnyugodhatok, hogy nem velem van baj, ez a könyv tényleg vacak. :o))

Névtelen írta...

Nem tudom miért lettem névtelen, de nem akartam:)

kovtama írta...

ÓÓÓÓÓ

MuciFoci írta...

En olvastam... Es nekem tetszett. Persze, volt benne par (najo, sok) dolog amire felvontam a szemoldokomet, de en nagyon sok ertekes gondolatot olvastam benne. Kifejezetten frissito volt olyan konyvet olvasni ami semmilyen vallast nem emel ki, mindent kulon tisztelt.

A film annyira nem jott be, mert sok dolog kimaradt/megvaltozott a konyhvoz kepest es igy inkabb csak egy ujabb hollywoodi alkotassa zsugorodott. Viszont a forgatasra hasznalt helyszinek vitathatatlanul gyonyoruek!