Összes oldalmegjelenítés

2009. szeptember 18., péntek

Pihenünk

Egy hét Lili nélkül. Bükfürdőn vagyunk J-vel a Hotel Répcében. Szép hely, jó hely, az ennivaló fergeteges, a látnivalók elképesztőek. Voltunk Szombathelyen, Sárváron, Kőszegen, Oberwartban és Grazban. A fürdő klassz, jót tett a derekamnak, J-nek pedig remélhetőleg a vállának, a térdének, a gerincének stb. stb.stb.
Valljuk be őszintén, a mai napon már nagyon-nagyon hiányzik a csirke. Lilicsirke. Persze minden nap beszélünk vele telefonon, anyuék rendesen lefoglalják, vagy inkább fordítva, ennek ellenére már nagyon hiányzik. Összevásároltunk neki mindenfélét, remélhetőleg fog örülni nekik.
Ez a hét terápiás jelleggel járt nekünk már nagyon-nagyon. Én csak egyszer voltam ideges "félig", mert J. elfelejtett autópálya matricát venni Ausztriában. De aztán vettünk és meg is nyugodtam. Idegesség volt-nincs. Szóval remélhetőleg azért egy kicsit nyugodtabban indulok neki az ősz-tél variációnak, és végre megfogadtam, hogy elmegyek nőgyógyászhoz és utánajárok az epémnek is. Csak győzzem betartani.

2 megjegyzés:

rubi írta...

Basszus, kiment a fejemből hogy erre jártatok! :(
Örülök h jól éreztétek magatokat, de jó lett volna talizni..

muzli írta...

Nekem eszemben voltál, csak sűrű volt a programunk. Bocs. De azért remélem ha felénk jársz jelentkezel. Jó lenne látni már...